Łódzkie Tramwaje




Wykorzystywanie zdjęć opublikowanych na blogu jedynie za zgodą autora (Dz.U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83)

Kontakt z autorem

poniedziałek, 29 października 2007
2530-2532 modernizacja 04/2006

Wagony 2530-2532 typu 805Na zostały poddane standardowej modernizacji dla tego okresu z przebudową wagonu 2532 na doczepę czynną. Stacjonują w zajezdni Dąbrowskiego.

 

Foto: 27.09.2006, skrzyżowanie Mickiewicza / Kościuszki.

 

 




Foto: 17.08.2006, skrzyżowanie Piłsudskiego / Rydza Śmigłego.

 

 

20:22, gtg2002 , 805Na MODERNIZACJE 2006
Link
3902-3903 modernizacja 03/2006

Wagony stacjonują w zajezdni Chocianowice. Zostały zmodernizowane z zachowaniem tradycyjnego sposobu rozruchu i sterowania. Wagon 3903 stał się doczepą czynną. Skład wyposażony jest w diodowe wyświetlacze R&G.

 

Foto: 27.09.2006, skrzyżowanie Kościuszki / Mickiewicza.

 

 


 

Foto: 22.04.2006, skład skręca z al. Kościuszki w Żwirki i Wigury.

 

 

 

 

20:16, gtg2002 , 805Na MODERNIZACJE 2006
Link
środa, 24 października 2007
3912-3913 modernizacja 02/2006

Para wagonów 3912-3913 to drugi zestaw wyposażony po modernizacji w aparaturę Eniki. Tak jak skład 3922-3923 otrzymał nowy napęd Eniki, nowy pulpit motorniczego, ręczny zadajnik jazdy, pantograf połówkowy Steeman, przetwornice statyczne, wyświetlacze diodowe R&G. Wagon 3913 stał się doczepą czynną. W odróżnieniu od poprzednika posiada typowe wycięcia w fartuchach na wózki.

Wagony stacjonują w zajezdni Chocianowice.

 

 

Foto: 30.05.2006, ul. Piotrkowska.

 

 

 


 

Foto: 18.02.2007, Chocianowice.

 

 

 

21:29, gtg2002 , 805Na MODERNIZACJE 2006
Link
poniedziałek, 22 października 2007
3220-3221 modernizacja 02/2006
Wagony 220 i 221 na początku swojej służby w Łodzi stacjonowały na Helenówku; później przeniesiono je na Chocianowice. Tak się złożyło, że była to jedyna para wagonów typu 805Na, która objeździła liniowo sieć linii podmiejskich (oprócz linii 43 i 43BIS). Wagony te podczas wielu lat swojej służby zawiatały więc do Zgierza, Aleksandrowa, były napewno w Ozorkowie, Pabianicach i Rzgowie. Modernizacja ich napewno zakończyła jakiś okres i upodobniła je do całej reszty wagonów z plastikowymi czołami. Wagon 3221 stał się doczepą czynną. Dziś wozy stacjonują na Chocianowicach i obsługując linię 11 pojawiały się w Zgierzu i Pabianicach.
 
 
 
Foto: 27.09.2006, skrzyżowanie Kościuszki / Mickiewicza.
 
 
 
 

 
Foto: 28.03.2007, Zgierska przy Rynku Bałuckim.
 

20:33, gtg2002 , 805Na MODERNIZACJE 2006
Link
1818-1819 modernizacja 02/2006

Jest to pierwszy skład, który wyjechał w 2006 roku po remoncie kapitalnym. Stacjonuje w zajezdni Telefoniczna. Zakres przeprowadzonej modernizacji był taki sam jak w roku poprzednim w wagonach z typowym napędem i rozrusznikiem. Wagon 1819 stał się doczepą czynną.

 

 

Foto: 15.12.2006, al. Piłsudskiego / Niciarniana.

 


 

Foto: 30.05.2006, Rokicińska przystanek przed krańcówką na Augustowie.

 

 

 

 

 

 

20:19, gtg2002 , 805Na MODERNIZACJE 2006
Link
sobota, 20 października 2007
3922-3923 modernizacja 11/2005
Po zarzuconej modernizacji wagonów Elin, zdecydowano wprowadzić nowy system sterowania i rozruchu oparty o aparaturę łódzkiej Eniki. W ten sposób zmodernizowano dwa składy z zajezdni Chocianowice. Wagony 3922-3923 (oraz 3912-3913) poddano gruntownej modernizacji, zastosowano w nich aparaturę Eniki, przetwornice statyczne,  nowy pulpit motorniczego, ręczny zadajnik jazdy, pantograf połówkowy Steeman na wozie 3922 (również 3912),  oraz klimatyzację kabiny motorniczego.  Wagon 3923 stał się doczepą czynną, zamontowano osłony wózków jezdnych i wyświetlacze diodowe R&G.
 
 
Foto: 12.04.2006, skład na linii 11 skręca z al. Kościuszki w Żwirki i Wigury.
 
 
 

 
Foto: 30.05.2006, krańcówka Kurczaki.
 

 
 
 
1 , 2 , 3